Urząd m.st. Warszawy
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
Główny specjalista ds. strategii finansowania Miasta w Wydziale Zarządzania Długiem i Płynnością
Biura Długu i Restrukturyzacji Wierzytelności Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 17 września 2024 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- współpraca z bankami i instytucjami rynku finansowego i kapitałowego w zakresie realizacji polityki zadłużenia oraz obsługi urzędu,
- współpraca w przygotowywaniu dokumentacji oraz analiza zobowiązań,
- udział w negocjacjach kontraktów finansowych,
- zarządzanie nadwyżkami finansowymi m.st. Warszawy,
- analiza i koordynacja udzielonych przez m.st. Warszawa gwarancji i poręczeń.
Charakterystyka pracy:
- udział w opracowywaniu i realizacji polityki zarządzania płynnością:
-
- prognozowanie przepływów finansowych,
- zarządzanie nadwyżkami finansowymi,
- ocena ryzyka płynności,
- poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań prowadzących do optymalnego wykorzystania środków finansowych,
- przygotowywanie i realizowanie operacji dotyczących zarządzania długiem,
- przygotowywanie i organizowanie obsługi bankowej m.st. Warszawy,
- współpraca z krajowymi i zagranicznymi instytucjami finansowymi oraz właściwymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zarządzania długiem i obsługi bankowej,
- udział w pozyskiwaniu finansowania ze źródeł zewnętrznych w zakresie kredytów, emisji obligacji i pożyczek,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o samorządzie powiatowym,
- ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
- ustawa Prawo bankowe,
- Regulamin organizacyjny Urzędu m.st.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: Al. Jerozolimskie 44. Wejście do budynku jest z poziomu terenu. W budynku znajduje się system kontroli dostępu. Praca będzie wykonywana na 5 piętrze.
Do pomieszczenia pracy można się dostać tylko za pomocą windy. Windy posiadają sygnalizację głosową. Ciągi komunikacyjne, windy oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne, przemieszczanie się wewnątrz budynku.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
- minimum 5-letni staż pracy,
- powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi finansowej, rozliczeń finansowych, zarządzania płynnością finansową lub
minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w ww. zakresie oraz rok doświadczenia w zakresie kierowania ludźmi,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, sumienność,
współpraca, dążenie do rezultatów, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
- kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany 5-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, (pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta) oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
Przypisy:
1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.