
Witryna internetowa HOCHTIEF Polska
HOCHTIEF Polska S.A.
Jesteśmy jedną ze spółek globalnego koncernu HOCHTIEF. Na rynku polskim działamy od ponad 25 lat, łącząc bogate doświadczenie lokalne z międzynarodowym know-how. Prowadzimy działalność na terenie całego kraju poprzez nasze biura w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Katowicach. Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych projektów budowlanych w obszarach budownictwa kubaturowego i infrastrukturalnego.
Twój zakres obowiązków:
- Opracowywanie ofert:
- Sporządzanie przedmiarów, kalkulacji, kosztorysów i wycen,
- Analizowanie materiałów przetargowych,
- Pozyskiwanie materiałów niezbędnych do opracowania oferty,
- Uzgadnianie z Kontrahentem szczegółowego zakresu prac i dostaw,
- Dokonywanie uzgodnień z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki,
- Monitorowanie i analiza rynku instalacyjnego.
- Udział w uzgodnieniach i negocjacjach z podwykonawcami, dostawcami, biurami projektów, podwykonawcami na etapie oferty,
- Współpraca i utrzymywanie relacji ze stałymi partnerami.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe/średnie, preferowane techniczne w zakresie instalacji elektrycznych,
- Bardzo dobra znajomość programów: AutoCad, Excel oraz mile widziana znajomość programów do kosztorysowania,
- 3-letnie doświadczenie w dziale ofertowym w zakresie robót elektrycznych i teletechnicznych,
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Mile widziane:
- Uprawnienia budowlane,
- Znajomość języka angielskiego.
To oferujemy:
- Możliwość poszerzania doświadczenia oraz rozwoju (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne),
- Dodatkowe świadczenia socjalne,
- Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej Luxmed oraz karty Multisport.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę system.erecruiter.pl.