Inspektor

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
Dołącz do nas jako:Inspektor Samodzielne Stanowiska Pracy do spraw Obsługi Sekretarskiej Kierownictwa Sekretariatu Europejskiego w Biurze Sekretariatu Europejskiego

Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
  • Prowadzi, we współpracy z Dyrektorem, Zastępcami Dyrektora, Wydziałem Obsługi Organizacyjno-Merytorycznej oraz Zespołem Koordynacji Prac Rządowych i Parlamentarnych, kalendarz wyjazdów, spotkań i innych zobowiązań Ministra ds. UE, rejestruje w systemie elektronicznym i wysyła korespondencję Ministra ds. UE oraz czuwa nad jej właściwym obiegiem, a także prowadzi rejestr spraw
  • Przedkłada przyjętą korespondencję do dekretacji lub podpisu Ministra ds. UE oraz rozdziela ją do wskazanych adresatów
  • Kieruje interesantów, zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie, do właściwych pracowników Biura lub właściwych komórek organizacyjnych Kancelarii
  • Gromadzi niezbędne informacje o osobach, urzędach, instytucjach i organizacjach, z którymi Minister ds. UE pozostaje w kontakcie
  • Organizuje i obsługuje narady i spotkania Ministra ds. UE, zapewnia małą recepcję
  • Aranżuje krajowe i międzynarodowe rozmowy telefoniczne i wideokonferencje Ministra ds. UE
  • Wykonuje inne zadania powierzone przez Ministra ds. UE, Dyrektora lub innych upoważnionych przez nich pracowników
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Powyżej 0,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi sekretariatu lub obsługi klienta
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: ustawy o działach administracji rządowej, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
  • Przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatu
  • Znajomość języka roboczego UE, innego niż język angielski, na poziomie odpowiadającym A2
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Dobra lokalizacja
  • Dobra/przyjazna atmosfera pracy

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatu
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka roboczego UE, innego niż język angielski, na poziomie odpowiadającym A2
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Aplikuj do 24 czerwca 2024

na adres:

Miejsce składania dokumentów:
1.   Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.   Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:138735/BSE/19Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 888 655 975 – zespół rekrutacji,  22 694 68 84 – BSE lub mailowego na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl

WIĘCEJ O PRACY W URZĘDZIE

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.06.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe—klauzula-informacyjna

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@kprm.gov.pl

Skip to content