Inspektor ds. bezpieczeństwa i zarządzania siecią w Wydziale Zarządzania Siecią Biura Informatyki

  • Pełny etat
  • Warszawa

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Inspektor ds. bezpieczeństwa i zarządzania siecią w Wydziale Zarządzania Siecią Biura Informatyki

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 14 kwietnia 2025 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • utrzymanie infrastruktury ICT oraz bezpieczeństwa usług,
  • udostępnianie i zabezpieczanie dostępu do usług biznesowych jednostkom organizacyjnym i osobom prawnym m.st. Warszawy,
  • kontrola i monitorowanie dostępności usług krytycznych oraz bezpieczeństwa wraz z obsługą incydentów.

Charakterystyka pracy:

  • administrowanie systemów w DataCenter UM – sieć LAN (Nexus9k/Nexus5k/Nexus2k), SAN (MDS9K) oraz Cisco ACI,
  • administrowanie siecią SAN i siecią Ethernet w ramach DataCenter UM wraz
    z dostępem do publicznej i prywatnej chmury UM,
  • administrowanie usługami w DataCenter UM oraz w punktach dystrybucyjnych,
  • zapewnienie aktualności dokumentacji infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa w zakresie DataCenter oraz sieci LAN UM,
  • integracja i ujednolicanie sieci teleinformatycznych urzędu z sieciami teleinformatycznymi dzielnic i innych jednostek organizacyjnych,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań:
    • znajomość systemów operacyjnych NX-OS/IOS XE i technologii sieciowych na poziomie podstawowym zgodnie z programem CCNA,
    • technologie sieci IP, sieciowe i Ethernet zgodnie ze standardami IEEE, technologii vPC, Etherchannel,
    • technologie sieci SAN (Storage Area Network) z uwzględnieniem mechanizmów Fibre Channel Zoning,
    • rozwiązania SDN Cisco Application Centric Infrastructure oraz mechanizmów automatyzacji.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, VI piętro. Budynek jest wyposażony w podjazd oraz system kontroli dostępu. Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne dostosowane są dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi windy maja szerokość 80 cm. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: praca przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych i telefonicznych,  przemieszczanie się wewnątrz budynku przy pl. Bankowym 2 i w innych lokalizacjach urzędu.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[1], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania usługami oraz infrastrukturą sieciową i bezpieczeństwa,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego sprawdzana podczas testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia na kierunku informatyka, telekomunikacja, bezpieczeństwo teleinformatyczne lub systemy i sieci teleinformatyczne,
  • posiadanie certyfikacji na poziomie podstawowym z zakresu technologii sieciowych lub bezpieczeństwa, np. CCNA lub podobne.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[2]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[3],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[2] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[3] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Skip to content