
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
inspektor ds. geodezji
Dział Numeracji Porządkowej w Wydziale Ewidencji Nazw i Adresów Biura Geodezji i Katastru
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 16 sierpnia 2024 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- prowadzenie i utrzymywanie w stanie aktualności baz danych adresowych dla obszaru m.st. Warszawy,
- prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów,
- udzielanie informacji, wydawanie zaświadczeń i udostępnianie danych w zakresie adresów i nazw,
- planowanie numeracji porządkowej w powiązaniu z nadawaniem nazw obiektom miejskim.
Charakterystyka pracy:
- rozpatrywanie wniosków o ustalenie lub zmianę numerów porządkowych,
- opracowywanie zawiadomień o ustaleniu numerów porządkowych na wniosek lub z urzędu,
- wykonywanie weryfikacji, analiz, zestawień danych adresowych i nazewniczych,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021
- w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. 2021 poz. 1368),
- rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021
- w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2024 poz. 219),
- ustawa o drogach publicznych,
- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
- regulacje prawne z zakresu ochrony danych
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Sandomierska 12. Wejście do budynku B3, w którym będzie wykonywana praca jest z poziomu terenu. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Praca będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze oraz w pomieszczeniu archiwum. Brak możliwości korzystania z pomieszczenia archiwum dla osób poruszających się na wózku. Do pomieszczenia biurowego można dostać się za pomocą schodów oraz windy. Budynek zaopatrzony w ruchomy podest dla osób poruszających się na wózku. Toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz wizje w terenie.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w dziedzinie geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej i powyżej 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie w dziedzinie geodezji i kartografii i powyżej 5-letni staż pracy,
- powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, gospodarki przestrzennej,
1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego
i wewnętrznego. W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej
!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.