Inspektor ds. wsparcia użytkowników IT

  • Pełny etat
  • Warszawa

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Inspektor ds. wsparcia użytkowników IT

Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Wsparcia Technicznego

w Wydziale Utrzymania i Rozwoju Centrum Przetwarzania Danych Przestrzennych  Biura Geodezji i Katastru

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 14 kwietnia 2025 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  • obsługa wsparcia użytkownika w zakresie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz sprzętu telekomunikacyjnego. Nadzorowanie przestrzegania przez użytkowników zasad eksploatowania sprzętu IT, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania biurowego. Zapewnienie prawidłowej pracy sprzętu komputerowego, infrastruktury sieciowej i oprogramowania,
  • administrowanie narzędziami, wspierającymi zarządzanie usługami IT,
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji zasobów IT. Prowadzenie słowników modeli i lokalizacji sprzętu komputerowego i telefonicznego w bazie konfiguracji elementów IT Urzędu. Zapewnienie spójności danych między systemem ewidencji środków trwałych a systemem zarządzania zasobami IT.

Charakterystyka pracy:

  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych wykorzystywanych w siedzibie biura do realizacji zadań biura, w tym funkcjonowania urządzeń drukujących,
  • obsługa użytkowników systemów informatycznych utrzymywanych w Centrum Przetwarzania Danych Przestrzennych, w tym w szczególności: przyjmowanie zgłoszeń, realizacja wniosków o usługi, usuwanie skutków zgłoszonych incydentów oraz informowanie użytkowników o zmianach w statusie realizacji zgłoszeń,
  • nadawanie i odbieranie uprawnień do systemów informatycznych utrzymywanych w Centrum Przetwarzania Danych Przestrzennych,
  • identyfikowanie i przekazywanie problemów do rozwiązania właściwym wewnętrznym komórkom organizacyjnym biura i komórkom organizacyjnym urzędu,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o pracownikach samorządowych,
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.

Warunki pracy:

Miejsce pracy: ul. Sandomierska 12. Wejście do budynku z poziomu terenu. Budynek zaopatrzony w ruchomy podest dla osób poruszających się na wózku. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Praca będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym na parterze. Do pomieszczenia biurowego można dostać się za pomocą schodów. Toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

 Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenia zawodowego związane z pracą w zespole Service Desk,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe związane ze znajomością zbioru dobrych praktyk IT w postaci biblioteki ITIL, znajomością procedur ISO 9000:x, ISO 20000.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Skip to content