Wsparcie w Dziale Realizacji Usług dla Klientów Biznesowych w Netia S.A.

Netia S.A.

Netia S.A. – jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Cyfrowego Polsatu. Dostawca usług telewizyjnych, internetu stacjonarnego oraz mobilnego dla użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji. Zatrudnia ok. 2000 osób w 70 lokalizacjach w Polsce. Umowa zlecenie – Wsparcie w Dziale Realizacji Usług dla Klientów Biznesowych w Netia S.A.

Osoba współpracująca z nami będzie odpowiedzialna za:

  • wspieranie pracy Kierowników Projektu,
  • weryfikacja dokumentacji biznesowych w bazie iWork we współpracy z podmiotami zewnętrznymi, uzupełnianie braków,
  • wspieranie Koordynatora Zespołu Realizacji Usług w zarządzaniu zleceniami,
  • procesowanie odbiorów FO,
  • uzupełnianie danych w bazach Netii,
  • zarządzanie usterkami,
  • wsparcie w procesach administracyjnych,
  • tworzenie raportów.

Wymagania:

  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • dobra znajomość programów Excel, Word,
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne.

Oferujemy:

  • pracę na 3/5 etatu (około 24 godz. tygodniowo),
  • współpracę w oparciu o umowę zlecenie/umowę B2B,
  • elastyczne godziny pracy,
  • możliwość częściowej pracy zdalnej.

Wymagane dokumenty:

  • CV.

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na piotr.wawrowski@netia.pl

Skip to content