
Netia S.A.
Netia S.A. – jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Cyfrowego Polsatu. Dostawca usług telewizyjnych, internetu stacjonarnego oraz mobilnego dla użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji. Zatrudnia ok. 2000 osób w 70 lokalizacjach w Polsce. Umowa zlecenie – Wsparcie w Dziale Realizacji Usług dla Klientów Biznesowych w Netia S.A.
Osoba współpracująca z nami będzie odpowiedzialna za:
- wspieranie pracy Kierowników Projektu,
- weryfikacja dokumentacji biznesowych w bazie iWork we współpracy z podmiotami zewnętrznymi, uzupełnianie braków,
- wspieranie Koordynatora Zespołu Realizacji Usług w zarządzaniu zleceniami,
- procesowanie odbiorów FO,
- uzupełnianie danych w bazach Netii,
- zarządzanie usterkami,
- wsparcie w procesach administracyjnych,
- tworzenie raportów.
Wymagania:
- dobra znajomość obsługi komputera,
- dobra znajomość programów Excel, Word,
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne.
Oferujemy:
- pracę na 3/5 etatu (około 24 godz. tygodniowo),
- współpracę w oparciu o umowę zlecenie/umowę B2B,
- elastyczne godziny pracy,
- możliwość częściowej pracy zdalnej.
Wymagane dokumenty:
- CV.
Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na piotr.wawrowski@netia.pl