
Witryna internetowa Urzędz Miasta Stołecznego Warszawy
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
podinspektor ds. bezpieczeństwa i porządku publicznego
w Wydziale Wsparcia i Rozwoju Technicznego
Stołecznego Centrum Bezpieczeństwa
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 13 maja 2025 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem systemów informatycznych, telekomunikacyjnych oraz radiokomunikacyjnych.
Charakterystyka pracy:
- monitorowanie ciągłości działania, utrzymywanie w sprawności, dbałość o właściwą eksploatację i obsługę systemu alarmowania i ostrzegania ludności oraz systemu łączności radiotelefonicznej,
- przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, dokonywanie zakupów towarów i usług, nadzór nad realizacją przyjętych rozwiązań,
- wsparcie użytkowników w zakresie obsługi aplikacji i urządzeń technicznych,
- sporządzanie planów, raportów i sprawozdań dotyczących wydatkowania środków finansowych niezbędnych do realizacji zadań związanych z rozbudową i utrzymaniem systemu łączności radiotelefonicznej oraz systemu alarmowania i ostrzegania ludności,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
-ustawa o zarządzaniu kryzysowym,
-ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej,
-ustawa o stanie klęski żywiołowej,
-ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
-ustawa Prawo zamówień publicznych,
-ustawa o samorządzie gminnym,
-ustawa o samorządzie powiatowym.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Młynarska 43/45, 2 piętro. Budynek wyposażony w windę dostosowaną dla osób z niepełnosprawnościami, z możliwością przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami (z wyłączeniem strychu). Szerokość wejścia, ciągi komunikacyjne oraz toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, wyjścia służbowe.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera*1, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
- powyżej półroczne doświadczenie zawodowe związane z ochroną ludności, zarządzaniem kryzysowym, bezpieczeństwem publicznym, sprawami obronnymi, finansami lub w obsłudze administracyjnej,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w zakresie administracji, bezpieczeństwa, bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego, ochrony ludności, polityki społecznej, pedagogiki, resocjalizacji lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.*2
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu3,
- oświadczenie o:
-posiadanym obywatelstwie,
-pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
-wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
1 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
2 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.