Podinspektor ds. obsługi finansowej w Wydziale Finansów i Budżetu Biura Gospodarki Odpadmi

  • Pełny etat
  • Warszawa

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

 poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Podinspektor ds. obsługi finansowej w Wydziale Finansów i Budżetu Biura Gospodarki Odpadami

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 23 grudnia 2024 r.

Zakres zadań:

 Główne odpowiedzialności:

  • współpraca z jednostkami urzędu i podmiotami zewnętrznymi w zakresie koordynacji merytorycznej, opracowania i realizacji budżetu,
  • prowadzenie rozliczeń umów, zamówień i innych zobowiązań,
  • koordynacja i realizacja zadań związanych z płynnością finansową, centralnym rejestrem umów i rejestrem wydatków.

Charakterystyka pracy:

  • weryfikacja sprawozdań z wykonania dochodów, z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  • współpraca z urzędami dzielnic w sprawach budżetowo-księgowych, obsługi opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi wnoszonych przez właścicieli nieruchomości,
  • prowadzenie rejestru, nadawanie uprawnień i wparcie użytkowników systemu SIGOK,
  • obsługa i modyfikacja systemu informatycznego SIGOK,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
  • ustawa o finansach publicznych,
  • ustawa Prawo zamówień publicznych,
  • ustawa Ordynacja podatkowa,
  • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
  • ustawa o samorządzie gminnym,
  • ustawa o samorządzie powiatowym,
  • przepisy prawa z zakresu ochrony danych

Warunki pracy:

 Miejsce pracy: ul. Kruczkowskiego 2 na piętrze 4. Wejście do budynku bez barier

architektonicznych. Windy nie posiadają głosowego systemu informacji oraz oznaczeń brajlem. W budynku znajdują się toalety dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi do pomieszczeń oznakowane tabliczkami w systemie brajla oraz NFC.

Stanowisko pracy: praca przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientami oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy

  •  umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum roczny staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie finansów, księgowości, analiz, sprzedaży, zakupów, egzekucji finansowej, udzielania lub rozliczania dotacji, obsługi wpłat lub deklaracji w rozliczeniach lub procesach masowych, administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

 Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

 W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Skip to content