Podinspektor ds. planowania, analiz i sprawozdawczości w zakresie zadań realizowanych przez jednostki organizacyjne – Biuro Kultury

  • Pełny etat
  • Warszawa

Witryna internetowa URZĄD M.ST. WARSZAWY

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

podinspektor ds. planowania, analiz i sprawozdawczości w zakresie zadań realizowanych przez jednostki organizacyjne w Wydziale Finansowym Biura Kultury

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 4 listopada 2024 r.

Zakres zadań:

Główne odpowiedzialności:

  •  monitoring i analiza sytuacji finansowej podległych i nadzorowanych jednostek organizacyjnych. Sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych i budżetowych,
  •  kompleksowe opracowywanie budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej komórki organizacyjnej,
  •  opracowywanie wniosków o dokonanie zmian w budżecie i WPF komórki organizacyjnej w zakresie dochodów i wydatków bieżących,
  •  analiza formalna i rachunkowa projektów umów o przyznanie dotacji celowych,
  •  przygotowywanie rejestrów, ewidencji, zestawień, analiz, podsumowań oraz raportów.

Charakterystyka pracy:

  •  weryfikowanie planów finansowych, sprawozdań finansowych i budżetowych otrzymywanych z podległych i nadzorowanych jednostek organizacyjnych oraz sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych i budżetowych,
  •  monitorowanie wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na działalność komórki organizacyjnej. Prowadzenie zaangażowania i realizacji wydatków w systemie SAP,
  •  opracowywanie projektów planów rocznych oraz wieloletnich planów wydatków komórki organizacyjnej,
  •  przygotowywanie dokumentacji, projektów okresowych zbiorczych analiz, informacji i sprawozdań dotyczących istniejących programów finansowych,
  •  monitorowanie i aktualizacja budżetu zadaniowego biura,
  •  musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  •  ustawa o finansach publicznych,
  •  ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
  •  ustawa Prawo zamówień publicznych,
  •  Statut m.st. Warszawy,
  •  ustawa o ustroju m.st. Warszawy.

Warunki pracy:
Miejsce pracy: pl. Bankowy 2, piętro XXIII. Szerokość wejścia, korytarze dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. Budynek jest wyposażony w podjazd oraz w system kontroli dostępu. Drzwi windy mają szerokość 80 cm. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta zewnętrznego. Praca będzie wykonywana w budynku urzędu oraz będzie związana z wyjściami służbowymi.

Oferujemy

  •  umowę o pracę,
  •  dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  •  rozwój zawodowy,
  •  trzynaste wynagrodzenie,
  •  dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  •  szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  •  zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  •  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  •  niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •  nieposzlakowana opinia,
  •  umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  •  wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 1 rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  •  powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie finansów publicznych lub rachunkowości, ekonomii, budżetu, statystyki, finansów, finansowania jednostek samorządu terytorialnego, opracowywania przekrojowych analiz,
    1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
    2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
  •  kompetencje: identyfikacja z urzędem; wiedza zawodowa znajomość przepisów i procedur; sumienność; samodzielność; komunikacja; współpraca; obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  •  list motywacyjny,
  •  kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  •  kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  •  kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
     oświadczenie o:
  •  posiadanym obywatelstwie,
  •  pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  •  nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •  posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  •  wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje
3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę Warszawa%20|%20e-rekrutacje%20(um.warszawa.pl).

Skip to content