Podinspektor ds. postępowań administracyjnych

  • Pełny etat
  • Warszaw

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

 poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Podinspektor ds. postępowań administracyjnych z zakresu gospodarowania nieruchomościami  w Wydziale IV Biura Mienia Miasta i Skarbu Państwa

 Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 9 grudnia 2024 r.

Zakres zadań

 Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw wyłączenia gruntów z produkcji

Charakterystyka pracy:

  • prowadzenie spraw wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej na podstawie ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
  • analiza formalno-prawna wniosków, analiza map glebowo-rolniczych,
  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa o gospodarce nieruchomościami
  • ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych
  • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa Kodeks cywilny,
  • ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu

Warunki pracy:

 Miejsce pracy: ul. Chałubińskiego 8, piętro 1 (antresola). Do pomieszczenia pracy można się dostać schodami lub windą. Wejście do budynku na poziomie terenu. Drzwi wejściowe obrotowe otwierają się automatycznie. Budynek wyposażony w system kontroli dostępu. Szerokość korytarzy oraz windy dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Windy wyposażone w system informacji głosowej. Toalety dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajdują się na 1 piętrze.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, bezpośrednia obsługa klientów wewnętrznych oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Oferujemy

  •  umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera1, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarowania nieruchomościami, administracji publicznej, gospodarki przestrzennej, prawa, geodezji,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.2

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu3,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

 Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

 W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

1 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

2 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

3 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Skip to content