Urząd m.st. Warszawa
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
Podinspektor ds. strategii rozwoju
w Wydziale Strategii Rozwoju Miasta Biura Strategii i Analiz
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 25 września 2024 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- inicjowanie, planowanie i prowadzenie przygotowań dokumentów planistycznych miasta,
- monitoring i ewaluacja dokumentów strategicznych i dokumentów operacyjnych,
- monitorowanie zmian krajowych i unijnych polityk oraz regulacji prawnych związanych ze strategicznym zarządzaniem rozwojem,
- opiniowanie projektów operacyjnych dokumentów planistycznych
Charakterystyka pracy:
- udział w koordynowaniu działań m.st. Warszawy w zakresie strategii rozwoju, w szczególności w obszarze rozwoju gospodarczego, w tym:
-
- udział w pracach nad strategią rozwoju Warszawa2040+,
- przetwarzanie danych na potrzeby systemu monitorowania i ewaluacji
strategii, w tym pozyskiwanie danych, przygotowywanie analiz, zestawień,
- monitorowanie i bieżąca ocena wewnętrznych i zewnętrznych
uwarunkowań organizacyjnych i formalno-prawnych na potrzeby strategii rozwoju i systemu jej zarządzania,
- upowszechnianie wiedzy na temat zarządzania strategicznego, strategii rozwoju m.st. Warszawy, współpraca z partnerami wewnętrznymi
i zewnętrznymi,
- monitorowanie i analiza dokumentów na poziomie światowym, europejskim, krajowym oraz regionalnym pod kątem ich potencjalnego wpływu na prowadzoną przez miasto politykę rozwoju, analiza spójności polityki rozwoju miasta z dokumentami wyższego
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa o zasadach prowadzenia polityki rozwoju,
- ustawa o samorządzie gminnym
- ustawa o samorządzie powiatowym
- ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy
- ustawa Prawo zamówień publicznych,
- przepisy prawa z zakresu ochrony danych
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Chałubińskiego 8 na VIII piętrze. Do pomieszczenia pracy można się dostać windą. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Drzwi wejściowe obrotowe otwierają się automatycznie. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Szerokość korytarzy oraz wind dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Toalety dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajdują się na VIII piętrze w budynku. Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku. Praca będzie wykonywana w budynku Urzędu oraz w innych. lokalizacjach w ramach wyjść służbowych. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i niesłyszącym.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
- minimum pół roku doświadczenia zawodowego w zakresie:
- przygotowywania i aktualizowania dokumentów o charakterze strategicznym lub
- programowania rozwoju jednostek terytorialnych – na poziomie lokalnym lub regionalnym lub krajowym, lub
- prowadzenia monitoringu strategicznych lub operacyjnych dokumentów programujących rozwój jednostek terytorialnych na poziomie lokalnym lub regionalnym lub krajowym, lub
- prowadzenia ewaluacji strategicznych lub operacyjnych dokumentów programujących rozwój jednostek terytorialnych na poziomie lokalnym lub regionalnym lub krajowym lub
- monitoring realizacji projektów inwestycyjnych zgodnie z założeniami dokumentów strategicznych o charakterze lokalnym lub regionalnym lub krajowym lub
- w zakresie realizacji projektów lub zadań o charakterze międzynarodowym.
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.