Podinspektor ds. strategii rozwoju

  • Pełny etat
  • Warszawa

Urząd m.st. Warszawa

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

 poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Podinspektor ds. strategii rozwoju

 w Wydziale Strategii Rozwoju Miasta Biura Strategii i Analiz

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 25 września 2024 r.

Zakres zadań:

 Główne odpowiedzialności:

  • inicjowanie, planowanie i prowadzenie przygotowań dokumentów planistycznych miasta,
  • monitoring i ewaluacja dokumentów strategicznych i dokumentów operacyjnych,
  • monitorowanie zmian krajowych i unijnych polityk oraz regulacji prawnych związanych ze strategicznym zarządzaniem rozwojem,
  • opiniowanie projektów operacyjnych dokumentów planistycznych

Charakterystyka pracy:

  • udział w koordynowaniu działań m.st. Warszawy w zakresie strategii rozwoju, w szczególności w obszarze rozwoju gospodarczego, w tym:
    • udział w pracach nad strategią rozwoju Warszawa2040+,
    • przetwarzanie danych na potrzeby systemu monitorowania i ewaluacji

strategii, w tym pozyskiwanie danych, przygotowywanie analiz, zestawień,

  • monitorowanie i bieżąca ocena wewnętrznych i zewnętrznych

uwarunkowań organizacyjnych i formalno-prawnych na potrzeby strategii rozwoju i systemu jej zarządzania,

  • upowszechnianie wiedzy na temat zarządzania strategicznego, strategii rozwoju m.st. Warszawy, współpraca z partnerami wewnętrznymi

i zewnętrznymi,

  • monitorowanie i analiza dokumentów na poziomie światowym, europejskim, krajowym oraz regionalnym pod kątem ich potencjalnego wpływu na prowadzoną przez miasto politykę rozwoju, analiza spójności polityki rozwoju miasta z dokumentami wyższego
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa o zasadach prowadzenia polityki rozwoju,
  • ustawa o samorządzie gminnym
  • ustawa o samorządzie powiatowym
  • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy
  • ustawa Prawo zamówień publicznych,
  • przepisy prawa z zakresu ochrony danych

Warunki pracy:

 Miejsce pracy: ul. Chałubińskiego 8 na VIII piętrze. Do pomieszczenia pracy można się dostać windą. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Drzwi wejściowe obrotowe otwierają się automatycznie. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Szerokość korytarzy oraz wind dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Toalety dostosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami znajdują się na VIII piętrze w budynku. Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku. Praca będzie wykonywana w budynku Urzędu oraz w innych. lokalizacjach w ramach wyjść służbowych. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i niesłyszącym.

Oferujemy

  •  umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • minimum pół roku doświadczenia zawodowego w zakresie:
  • przygotowywania i aktualizowania dokumentów o charakterze strategicznym lub
  • programowania rozwoju jednostek terytorialnych – na poziomie lokalnym lub regionalnym lub krajowym, lub
  • prowadzenia monitoringu strategicznych lub operacyjnych dokumentów programujących rozwój jednostek terytorialnych na poziomie lokalnym lub regionalnym lub krajowym, lub
  • prowadzenia ewaluacji strategicznych lub operacyjnych dokumentów programujących rozwój jednostek terytorialnych na poziomie lokalnym lub regionalnym lub krajowym lub
  • monitoring realizacji projektów inwestycyjnych zgodnie z założeniami dokumentów strategicznych o charakterze lokalnym lub regionalnym lub krajowym lub
  • w zakresie realizacji projektów lub zadań o charakterze międzynarodowym.
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem

Jak złożyć swoją ofertę

 Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

 W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Skip to content