Kierownik Działu Infrastruktury nr ogłoszenia WZL.110.20.2024/WAD DIF

Witryna internetowa Polski Komitet Normalizacyjny

    Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy

                                                         nr referencyjny: WZL.110.20.2024/WAD DIF

Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa poszukuje kandydatów do pracy.
Liczba osób: 1, wymiar etatu: 1, umowa na okres próbny

Jeśli zależy Ci na stabilnym zatrudnieniu, pracy w krajowej jednostce z długoletnią tradycją, otwartej na współpracę międzynarodową, odpowiedzialnej za organizację działalności normalizacyjnej, to zgłoś się do nas. Dołącz jako Kierownik Działu Infrastruktury w Wydziale Administracyjnym

Twoje zadania:

1) Nadzór nad realizacją zadań przez podległych pracowników, udział w doborze kadr pracowniczych, dokonywanie ocen pracy pracowników Działu Infrastruktury.

2) Bezpośredni nadzór nad utrzymaniem sprawności infrastruktury technicznej w budynku przy ul. Świętokrzyskiej 14 w Warszawie oraz współdziałanie przy utrzymaniu infrastruktury zajmowanej przez placówki zamiejscowe.

3) Sporządzanie rocznych planów remontów oraz harmonogramów konserwacji związanych z infrastrukturą techniczną budynku.

4) Opracowywanie danych do planów rzeczowo-finansowych w zakresie utrzymania infrastruktury, napraw i remontów, zakupu materiałów, itp.

5) Przygotowanie dokumentów i projektów umów lub udzielenia zleceń, w zakresie określonym w pkt 2, w zgodności z przepisami wewnętrznymi PKN i przepisami ogólnymi w szczególności z Ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz monitorowanie ich  realizacji.

6) Monitorowanie realizacji umów w zakresie infrastruktury, udział w odbiorze prac konserwacyjnych, naprawczych i remontowych oraz opisywanie w tym zakresie faktur.

7) Bieżące prowadzenie książki obiektu.

8) Realizacja dostaw, usług i robót budowlanych nie objętych przetargami w zakresie działania.

9) Realizacja zadań w zakresie udzielania zamówień publicznych dotyczących Działu Infrastruktury zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.

10) Organizowanie i nadzorowanie transportu samochodowego i prowadzenie gospodarki samochodami PKN – eksploatacja, przeglądy, ubezpieczenia, szkody.

Dlaczego warto?

  • dołączysz do firmy z tradycjami i nowoczesną kulturą organizacji
  • nie znudzisz się – praca jest różnorodna
  • zdobędziesz i rozwiniesz nowe umiejętności – zapewniamy wsparcie i swobodę w zwiększaniu Twoich kompetencji poprzez szkolenia
  • samodzielnie zorganizujesz swoją pracę

Możemy Ci zaoferować:

  • stabilną pracę w elastycznych godzinach od poniedziałku do piątku i zawsze wolne weekendy
  • możliwość świadczenia pracy zdalnej
  • wynagrodzenie zawsze na czas, benefity płacowe: trzynasta pensja, nagrody jubileuszowe
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, takie jak: dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, pożyczki na cele mieszkaniowe oraz zapomogi finansowe
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • możliwość doskonalenia języka angielskiego w godzinach pracy
  • podnoszenie kwalifikacji przez udział w kursach i szkoleniach
  • miejsce pracy w dobrej lokalizacji (dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej)
  • możliwość podjęcia pracy od zaraz

Oczekujemy:

  •  wykształcenia wyższego technicznego;
  • co najmniej 4-letniego doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie administrowania budynkiem, zamówień publicznych, spraw technicznych, gospodarki materiałowej, doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników;
  • wiedzy ogólnobudowlanej – znajomości ustawy Prawo budowlane, znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • bezpośredniej realizacji zadań zgodnie z udzielonymi pełnomocnictwami, przetwarzania danych osobowych;
  • umiejętności  korzystania z pakietu MS Office (w szczególności dobrej obsługi Excela);
  • umiejętności rozwiązywania konfliktów, nastawienia na osiąganie celu, dobrej komunikacji (ustnej i pisemnej) oraz organizacji pracy, systematyczności, dokładności, cierpliwości
  • kursów i szkoleń z zamówień publicznych;
  • umiejętności redagowania pism urzędowych;
  • posiadania obywatelstwa polskiego, korzystania z pełni praw publicznych, nieskazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Mile widziane:

  • wykształcenie techniczne o kierunku budownictwo, architektura, inżynieria sanitarna;
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej, doświadczenie w prowadzeniu inwestycji i remontów w budynku;
  • znajomość klasyfikacji budżetowej – Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 02.08.2024 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie klasyfikacji części budżetowych oraz określenia ich dysponentów;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Złóż wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny

2. CV

3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe

4. Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-praktyki-w-pkn)

5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego

6. Oświadczenie kandydata o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych, nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa umożliwiającego dostęp do informacji niejawnych

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 09.12.2024 r.(decyduje data wpływu oferty do PKN):

1. w formie papierowej, w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata do pracy oraz numerem referencyjnym ogłoszenia za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej na adres: Polski Komitet Normalizacyjny,
ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa lub osobiście w Kancelarii Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, ul. Świętokrzyska 14  w Warszawie, I piętro, pok. nr 109.

2. w formie elektronicznej, opatrzone własnoręcznym podpisem, przesyłając na adres e-mail: praca@pkn.pl

Oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Prezes PKN ma prawo wstrzymać lub unieważnić nabór na każdym jego etapie. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni w PKN, są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia postępowania. Do tego czasu kandydaci mogą odebrać swoje dokumenty.

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych – KLAUZULA INFORMACYJNA

Polski Komitet Normalizacyjny (PKN) z siedzibą ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, jako administrator danych osobowych informuje, że przetwarzanie danych osobowych kandydatów do pracy odbywa się na podstawie Kodeksu Pracy w celu zawarcia umowy o pracę oraz zgody udzielonej przez kandydata na przetwarzanie danych niewymaganych w ogłoszeniu o pracę. Kandydat ma prawo w każdej chwili cofnąć zgodę w taki sam sposób, w jaki została udzielona. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i usunięcia. Dane będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji. W sprawach spornych kandydatom przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych: tel. 22 5567661, e-mail: daneosobowe@pkn.pl

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na praca@pkn.pl

Skip to content