
Witryna internetowa Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A.
Podstawowy zakres obowiązków:
- przygotowanie i konfiguracja nowych stanowisk komputerowych
- modernizacja i aktualizacja stanowisk komputerowych (sprzęt i oprogramowanie)
- administrowanie systemami biurowymi (domena, SAP, usługa katalogowa Active Directory, wydruk centralny, system ochrony informacji, system Indywidualnych Kart Korporacyjnych, poczta elektroniczna) oraz komputerowymi stacjami roboczymi użytkowników
- rozwiązywanie problemów i wsparcie użytkowników w bieżącej obsłudze systemów komputerowych i aplikacji – obsługa lokalnego Centrum Informacyjno-Zgłoszeniowego (CIZ)
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz dokumentacji eksploatacyjnej i majątkowej
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie (profil informatyczny)
- doświadczenie zawodowe w zakresie wsparcia użytkowników (help-desk)
- znajomość budowy sprzętu komputerowego
- umiejętność wykonywania napraw i modernizacji sprzętu
- znajomość systemów operacyjnych i aplikacji użytkowych
- umiejętność administrowania siecią biurową
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę intra.pse.pl.