Witryna internetowa Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A
Podstawowy zakres obowiązków:
- budowa i nadzorowanie harmonogramu i budżetu powierzonego projektu inwestycyjnego
- opracowanie i aktualizacja wykazu ryzyk inwestycyjnych
- przygotowywanie/weryfikowanie dokumentów w zakresie: zarządzania i wprowadzenia zmian w projekcie inwestycyjnym, związanych z uruchomieniem postępowań przetargowych w ramach powierzonego projektu inwestycyjnego, umożliwiających odbiór prac realizacyjnych od wykonawcy projektu inwestycyjnego, umożliwiających przekazywanie terenu budowy wykonawcy w przypadkach nowych obiektów sieci KSE
- przygotowywanie / weryfikowanie kompletności materiałów decyzyjnych
- przygotowywanie raportów stanu realizacji projektu inwestycyjnego
- archiwizacja dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej projektu inwestycyjnego
- uczestniczenie w spotkaniach z lokalnymi społecznościami na rzecz realizacji projektu inwestycyjnego
- współpraca w zespole projektowym – pozyskiwanie rekomendacji, opinii i stanowiska jednostki organizacyjnej w zakresie powierzonego projektu inwestycyjnego
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (elektrotechnika, energetyka lub pokrewne)
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie prac inwestycyjnych
- bardzo dobre zdolności organizacyjne, interpersonalne i komunikacyjne
- umiejętność pracy pod presją czas
- duża odporność na stres
- język angielski na poziomie co najmniej B2
- prawo jazdy kat. B
- gotowość do wyjazdów służbowych
Mile widziane:
- certyfikaty z zarządzania projektami
- studia podyplomowe z zarządzania projektami
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny system wynagrodzeń uwzględniający czytelny system premiowy
- szkolenia podnoszące kwalifikacje i zapewniające rozwój zawodowy
- pakiet benefitów pozapłacowych, m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport, dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS
- dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka – 14 sierpnia
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę system.erecruiter.pl.