Specjalista ds. administrowania drogami w Wydziale Sterowania Ruchem Biura Zarządzania Ruchem Drogowym

  • Pełny etat
  • Warszawa

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

 poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Specjalista ds. administrowania drogami w Wydziale Sterowania Ruchem Biura Zarządzania Ruchem Drogowym

 Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 25 czerwca 2024 r.

Zakres zadań:

 Główne odpowiedzialności:

  • realizacja zadań związanych z: utrzymaniem i remontami dróg, inżynierią ruchu, wykonywaniem i opiniowaniem projektów organizacji ruchu i transportu drogowego;
  • kontrolowanie stanu tecnhnicznego dróg, oznakowania;
  • przygotowywanie projektów decyzji i zezwoleń w zakresie administrowania drogami.

Charakterystyka pracy:

  • kontrola poprawności funkcjonowania organizacji ruchu na drogach publicznych m.st. Warszawy, udział w komisyjnym wprowadzaniu organizacji ruchu w zakresie sygnalizacji świetlnej;
  • przedkładanie do zatwierdzenia projektów organizacji ruchu zgodnych z obowiązującymi przepisami oraz wymogami bezpieczeństwa ruchu;
  • ocena efektywności funkcjonowania sygnalizacji świetlnej na drogach publicznych m.st. Warszawy i przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w programach sygnalizacji świetlnej;
  • rozpatrywanie wpływających do biura skarg, wniosków, petycji, zapytań i interpelacji; sporządzanie analiz i sprawozdań, przygotowywanie projektów pism,
  • współpraca z zarządami dróg, Policją, komórkami organizacyjnymi urzędu, jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz innymi podmiotami i organami

w zakresie spraw dotyczących organizacji i bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych. Udział w spotkaniach, komisjach i w naradach;

  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa Prawo o ruchu drogowym,
    • ustawa o drogach publicznych,
  • rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru na tym

zarządzeniem,

  • rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie znaków i sygnałów drogowych,
  • rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń

bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,

  • ustawa Kodeks postępowania

Warunki pracy:

 Miejsce pracy: w budynku przy ul. Chałubińskiego 8 na 11 piętrze. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Drzwi wejściowe obrotowe otwierają się automatycznie. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Szerokość korytarzy oraz windy dostępne są dla osób z niepełnosprawnościami. Do pomieszczenia pracy można się

dostać tylko windą. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Toalety

dostosowane dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na każdym piętrze budynku. Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych oraz wyjścia służbowe.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia albo

wykształcenie średnie i minimum 3-letni staż pracy,

  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność; komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

 Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

 W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Skip to content