Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
Specjalista ds. administrowania drogami w Wydziale Sterowania Ruchem Biura Zarządzania Ruchem Drogowym
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 25 czerwca 2024 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- realizacja zadań związanych z: utrzymaniem i remontami dróg, inżynierią ruchu, wykonywaniem i opiniowaniem projektów organizacji ruchu i transportu drogowego;
- kontrolowanie stanu tecnhnicznego dróg, oznakowania;
- przygotowywanie projektów decyzji i zezwoleń w zakresie administrowania drogami.
Charakterystyka pracy:
- kontrola poprawności funkcjonowania organizacji ruchu na drogach publicznych m.st. Warszawy, udział w komisyjnym wprowadzaniu organizacji ruchu w zakresie sygnalizacji świetlnej;
- przedkładanie do zatwierdzenia projektów organizacji ruchu zgodnych z obowiązującymi przepisami oraz wymogami bezpieczeństwa ruchu;
- ocena efektywności funkcjonowania sygnalizacji świetlnej na drogach publicznych m.st. Warszawy i przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w programach sygnalizacji świetlnej;
- rozpatrywanie wpływających do biura skarg, wniosków, petycji, zapytań i interpelacji; sporządzanie analiz i sprawozdań, przygotowywanie projektów pism,
- współpraca z zarządami dróg, Policją, komórkami organizacyjnymi urzędu, jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz innymi podmiotami i organami
w zakresie spraw dotyczących organizacji i bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych. Udział w spotkaniach, komisjach i w naradach;
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa Prawo o ruchu drogowym,
- ustawa o drogach publicznych,
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru na tym
zarządzeniem,
- rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie znaków i sygnałów drogowych,
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń
bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
- ustawa Kodeks postępowania
Warunki pracy:
Miejsce pracy: w budynku przy ul. Chałubińskiego 8 na 11 piętrze. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Drzwi wejściowe obrotowe otwierają się automatycznie. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Szerokość korytarzy oraz windy dostępne są dla osób z niepełnosprawnościami. Do pomieszczenia pracy można się
dostać tylko windą. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Toalety
dostosowane dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na każdym piętrze budynku. Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych oraz wyjścia służbowe.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia albo
wykształcenie średnie i minimum 3-letni staż pracy,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność; komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.