Starszy inspektor ds. koordynacji inwestycji i remontów

  • Pełny etat
  • Warszawa

Witryna internetowa URZĄD M.ST. WARSZAWY

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

starszy inspektor ds. koordynacji inwestycji i remontów

w Wydziale Monitorowania Inwestycji I Biura Funduszy Europejskich i Polityki Rozwoju

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 24 lutego 2025 r.

Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
  • monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych,
  • ocena stanu realizacji inwestycji oraz zakupów w kontekście zaplanowanego do realizacji w danym roku budżetowym zakresu rzeczowego,
  • wskazywanie problemów i zagrożeń mających wpływ na proces realizacji inwestycji oraz przedkładanie propozycji rozwiązań naprawczych,
  • kompleksowe opracowywanie procedur związanych z monitoringiem inwestycji i zakupów inwestycyjnych. Przygotowywanie analiz merytorycznych.
Charakterystyka pracy:
  • monitorowanie przebiegu realizacji zadań inwestycyjnych m.in. z obszaru administracji, bezpieczeństwa publicznego, dróg, gospodarki komunalnej, gospodarki mieszkaniowej, komunikacji, kultury fizycznej i sportu, kultury i dziedzictwa, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska, ochrony zdrowia, opieki społecznej, a także oświaty i wychowania, w tym:
    • pozyskiwanie informacji o stanie formalno-prawnym i rzeczowym realizacji zadań inwestycyjnych,
    • udział w spotkaniach koordynacyjnych,
    • wizytacje placów budów,
    • udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych.
  • ocena formalna wniosków realizatorów inwestycji o przekazanie środków finansowych z tytułu zrealizowanego zakresu rzeczowego, w szczególności:
    • weryfikacja zasadności sporządzenia wniosków w świetle zobowiązań wynikających z zawartych umów,
    • weryfikacja zgodności przedkładanych dokumentów rozliczeniowych z budżetem oraz wieloletnią prognozą finansową m.st. Warszawy.
  • przygotowywanie i opiniowanie projektów uchwał, zarządzeń, instrukcji,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa Prawo budowlane,
    • ustawa o drogach publicznych,
    • ustawa o samorządzie gminnym,
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • ustawa Prawo zamówień publicznych,
    • ustawa o dostępie do informacji publicznej,
    • ustawa o finansach publicznych,
    • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego.
Warunki pracy:

Miejsce pracy: pl. Defilad 1, piętro 19. Budynek wyposażony w podjazdy oraz windę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Szerokość wejścia do budynku, ciągi komunikacyjne dostosowane są do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku na parterze znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rozmów telefonicznych, kontakt z interesantem, przemieszczanie się wewnątrz budynku i poza nim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę. osobom niewidomym.

Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
  • obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie w bezpośrednim wykonawstwie lub projektowaniu, nadzorze inwestorskim lub minimum 3-letnie doświadczenie w budownictwie w bezpośrednim wykonawstwie lub projektowaniu, nadzorze inwestorskim oraz 1 rok doświadczenia w zakresie kierowania ludźmi,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Dodatkowe wymagania:

  • powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub minimum 3-letnie doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego oraz 1 rok doświadczenia w zakresie kierowania ludźmi.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę Warszawa%20|%20e-rekrutacje%20(um.warszawa.pl).

Skip to content