Starszy inspektor ds. obsługi finansowej w Wydziale Budżetu i Zamówień Publicznych Biura Administracyjnego

  • Pełny etat
  • Warszawa

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

 poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Starszy inspektor ds. obsługi finansowej w Wydziale Budżetu i Zamówień Publicznych Biura Administracyjnego

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 28 maja 2024 r.

Zakres zadań:

 Główne odpowiedzialności:

  • przygotowywanie i udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych,
  • przygotowywanie rejestrów, ewidencji, zestawień, analiz, podsumowań, raportów i sprawozdań oraz zbiorczych danych statystycznych.

Charakterystyka pracy:

  • obsługa postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zadań biura:
    • sporządzanie dokumentacji niezbędnej do udzielenia zamówień publicznych,
    • sporządzanie dokumentacji związanej z udzieleniem zamówień publicznych, w tym: projekty umów, wnioski o wstępną kontrasygnatę, zawiadomienia o zamiarze udzielenia zamówienia publicznego, umów poprzetargowych
    • nadzór i kontrola procesu udzielania zamówień publicznych,
    • współpraca z wydziałami biura w zakresie realizowanych zamówień publicznych i podmiotami zewnętrznymi,
    • udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych z inicjatywy biura,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa Prawo zamówień publicznych,
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • ustawa o finansach publicznych,
    • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawa Kodeks

Warunki pracy:

Miejsce pracy: praca wykonywana będzie w pomieszczeniu biurowym na parterze w budynku przy ul. Niecała 2. Główne wejście do budynku znajduje się od strony ul.

Niecałej. Do wejścia głównego prowadzi jeden stopień schodów. Drugie wejście do budynku znajduje się z poziomu terenu od strony ulicy Canaletta. Wejścia do budynku są otwierane ręcznie do wewnątrz, wyposażone w samozamykacze oraz kontrola dostępu od strony ulicy Canaletta. Komunikację pionową ułatwia winda, która umożliwia dostęp na każdą kondygnację. Toalety dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się na parterze oraz na piętrach. Wejścia do pokoi oznakowane są tabliczkami oraz oznaczeniami brajlowskimi. Budynek jest w trakcie remontu.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, spotkania z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, wyjścia służbowe do innych lokalizacji urzędu.

Oferujemy

  •  umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
  • minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie finansów, księgowości, analiz, administracji publicznej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, współpraca, sumienność, dążenie do rezultatów, obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia,
  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany minimum 4-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

 Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

 W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Skip to content