Starszy Specjalista

  • Pełny etat
  • Warszawa

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie 00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
Dołącz do nas jako:

Starszy Specjalista Samodzielne Stanowisko Pracy do spraw Organizacyjnych i Obsługi Kancelaryjno- Biurowej w Departamencie Prawnym

Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Osoba na tym stanowisku:
  • Zapewnia kompleksową obsługę sekretarską Dyrektora i Zastępcy Dyrektora I, w tym m.in.: obsługuje połączenia telefoniczne, przyjmuje korespondencję papierową i elektroniczną oraz przekazuje ją właściwym adresatom, prowadzi terminarz spotkań, kopiuje dokumenty oraz przyjmuje gości. Zastępuje, w razie nieobecności, pracowników w sekretariacie Zastępcy Dyrektora II.
  • Zapewnienia obsługę techniczno-organizacyjną Departamentu Prawnego KPRM, w tym przekazuje komunikaty i ustalenia organizacyjne, przygotowuje i koordynuje procesy w zakresie sporządzenia i aktualizacji regulaminu wewnętrznego, opisów stanowisk pracy oraz zakresów obowiązków pracowników.
  • Zapewnia wsparcie w obsłudze administracyjno-biurowej Rady do spraw spółek z udziałem Skarbu Państwa i państwowych osób prawnych, w tym współprowadzi bieżące sprawy związane z funkcjonowaniem Rady, działalnością Przewodniczącego Rady oraz członków Rady, pomaga przy przygotowywaniu materiałów dla członków Rady w związku z ich zadaniami opiniodawczymi i organizuje, uczestniczy oraz protokołuje posiedzenia Rady, a także publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM informacje o wydaniu przez Radę pozytywnej opinii dotyczącej kandydatów na członków organów nadzorczych.
  • Przygotowuje materiały, informacje i analizy na potrzeby statystyki i sprawozdawczości Departamentu Prawnego.
  • Zapewnia pomoc w przygotowywaniu uchwał na podpis Przewodniczącego Rady, prowadzeniu korespondencji Rady związanej z podjętymi uchwałami oraz korespondencji wpływającej do Rady i przedkłada ją do podpisu Przewodniczącemu.
  • Przygotowuje i przekazuje przechowywaną dokumentację Dyrektora i Zastępcy Dyrektora I do Archiwum Rady Ministrów KPRM.
  • Prowadzi biurową ewidencję kopii upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Prezesa Rady Ministrów, Szefa KPRM i Dyrektora Generalnego KPRM dla pracowników KPRM.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów dotyczących zasad zarządzania mieniem państwowym, w tym regulacji dotyczących Rady do spraw spółek z udziałem Skarbu Państwa i państwowych osób prawnych
  • Umiejętności z zakresu redagowania tekstów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1 lub języka urzędowego Unii Europejskiej na poziomie odpowiadającym B1
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność, orientacja na klienta/interesanta, współpraca, komunikacja
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony danych osobowych oraz dostępu do informacji publicznej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopię dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1 lub języka urzędowego Unii Europejskiej na poziomie odpowiadającym B1
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie ochrony danych osobowych oraz dostępu do informacji publicznej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Aplikuj do 27 grudnia 2024

na adres: Miejsce składania dokumentów:

1.   Wysyłając na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.   Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 146083/DP/4

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

22 694 65 95 – Zespół ds. rekrutacji
888 644 897 – Departament Prawny
Więcej o pracy w urzędzie

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@kprm.gov.pl

Skip to content