“Data Driven Product 2022”.

Coraz więcej analiz wskazuje, że za porażką start-upów i początkujących przedsiębiorców stoją błędy związane z brakiem weryfikacji założeń biznesowych: niewystarczającą analizą rynku czy nieznajomością potrzeb klientów. 

Zespół badawczy JCD Research postanowił przyjrzeć się tym problemom, zrozumieć stojące za nimi mechanizmy i zebrać dobre praktyki, wspierające zespoły produktowe w drodze do sukcesu. Trwa właśnie ogólnopolski projekt “Data Driven Product 2022”, który dotyczy postaw wobec badań rynku i wykorzystania danych w polskich biznesach produktowych oraz środowisku start-upowym. A Twoje doświadczenia dotyczące budowania produktów technologicznych mogą odegrać w nim istotną rolę!

Jeśli:

✅Posiadasz decyzyjność w swoim zespole produktowym (pełnisz rolę CEO, CMO, CTO, CPO lub podobną);

✅Rozwijasz produkt cyfrowy, rozumiany jako biznes oparty na dostępie do treści lub usługi (przede wszystkim w modelu SaaS i pokrewne, marketplace, aplikacja, platforma cyfrowa);

✅Posiadasz klientów płacących przynajmniej od ok.12 miesięcy i jest to działanie rentowne/ma potwierdzoną trakcję;

📍Zechcesz poświęcić ok. 15 minut na rozwiązanie ankiety

  • to chcielibyśmy zaprosić Cię do wypełnienia kwestionariusza. 

📍Wiemy, jak trudno znaleźć wolną chwilę, kiedy prowadzisz biznes – dlatego w podziękowaniu za poświęcony czas każdy z uczestników ankiety w otrzyma od nas raport podsumowujący pierwsze w Polsce badanie o biznesach data driven, wraz z wartościowymi wskazówkami opartymi na wynikach naszych badań. 

Więcej informacji o projekcie: https://datadrivenproduct.pl/

Raport będzie dystrybuowany za pośrednictwem naszych kanałów społecznościowych, grupy na Facebooku https://www.facebook.com/groups/1286236231571644 oraz mediów branżowych.

Cały projekt badawczy “Data Driven Product 2022” jest elementem naszej misji naukowo-edukacyjnej związanej z promowaniem postaw badawczych i empirycznych w polskim ekosystemem biznesowym. 

Skip to content