Podinspektor ds. bezpieczeństwa i porządku publicznego

  • Pełny etat
  • Warszawa

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

 poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

Podinspektor ds. bezpieczeństwa i porządku publicznego w Delegaturze Stołecznego Centrum Bezpieczeństwa w Dzielnicy Ochota

 Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 6 września 2024 r.

Zakres zadań:

 Główne odpowiedzialności:

  • realizacja zadań dotyczących bezpieczeństwa i porządku publicznego, współpraca z instytucjami i podmiotami w zakresie realizacji programów poprawy

bezpieczeństwa i porządku publicznego, ocena efektywności i skuteczności podejmowanych działań,

  • realizacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego. Monitorowanie i analizowanie zagrożeń. Współdziałanie z podmiotami odpowiedzialnymi za zarządzanie kryzysowe i ochronę ludności,
  • realizacja zadań obronnych w szczególności dotyczących planowania obronnego, kwalifikacji wojskowej, akcji kurierskiej, świadczeń na rzecz

Charakterystyka pracy:

  • wykonywanie zadań w zakresie spraw obronnych, zarządzania kryzysowego i ochrony ludności, bezpieczeństwa publicznego, ochrony informacji niejawnych,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
    • ustawa o zarządzaniu kryzysowym,
    • ustawa o stanie klęski żywiołowej,
    • ustawa o obronie Ojczyzny,
    • ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawa o ochronie informacji niejawnych,
    • ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
    • ustawa o samorządzie gminnym i powiatowym,
    • wiedza z zakresu ochrony danych osobowych,

Warunki pracy:

 Miejsce pracy: ul. Pawińskiego 30, na drugim piętrze. W budynku brak jest windy. Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze. Drzwi wejściowe do pomieszczeń pracy o szerokości 80 cm.

Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych i systemów łączności (radiostacja), prowadzenie rozmów telefonicznych, bezpośredni kontakt z klientem oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku. Praca wiąże się z wyjściami służbowymi.

Oferujemy

  •  umowę o pracę,
  • dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  • rozwój zawodowy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  • zapomogi i pożyczki na cele

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera1, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  • wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum rok stażu pracy albo wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy,
  • powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa publicznego, spraw obronnych, ochrony ludności, administracji, finansów lub prawa,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.2

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,

1 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

2 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

  • kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub

zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu3,
  • oświadczenie o:
    • posiadanym obywatelstwie,
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę

 Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje

 W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.

Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

Przypisy:

1 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.

2 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

3 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Skip to content