Starszy Specjalista do spraw analiz systemowych i nadzoru

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
Dołącz do nas jako:

Starszy Specjalista do spraw analiz systemowych i nadzoru Wydział Nadzoru i Koordynacji Współpracy z Najwyższą Izbą Kontroli w Departamencie Nadzoru i Kontroli
Ważne do 11 czerwca 2024 r. Wynagrodzenie zasadnicze około 7885,00 zł brutto. Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
  • Współpracuje z Najwyższą Izbą Kontroli, w szczególności przygotowuje propozycje długookresowych planów kontroli NIK, analizuje i opiniuje materiały NIK przekazane do Prezesa Rady Ministrów i Szefa Kancelarii.
  • Wykonuje analizy obszarów ryzyka wystąpienia nieprawidłowości w działalności instytucji publicznych.
  • Wykonuje zadania związane z nadzorem Prezesa Rady Ministrów nad jednostkami.
  • Opracowuje zbiorcze sprawozdania, analizy i informacje przekazywane Prezesowi Rady Ministrów lub Kierownictwu KPRM.
  • Koordynuje, rozpatruje i monitoruje sprawy wynikające z interpelacji i zapytań poselskich oraz wniosków o dostęp do informacji publicznej, odpowiedzi dla sądów i prokuratury będących we właściwości Departamentu.
  • Koordynuje, rozpatruje i monitoruje sprawy wynikające z interwencji dotyczących jednostek nadzorowanych przez Prezesa Rady Ministrów oraz innych jednostek administracji publicznej przekazanych do rozpatrzenia przez Departament, istotnych z punktu widzenia zadań wykonywanych przez te jednostki, podejmuje działania interwencyjne.
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie wiedzy w zakresie administracji publicznej, w tym rozwiązań prawnych przewidzianych dla jednostek nadzorowanych przez PRM i innych jednostek, np. tych, których dotyczą sprawozdania składane PRM i Informacje o wynikach kontroli NIK, systemowych regulacji prawnych, w tym: ustawa o Radzie Ministrów, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o finansach publicznych, ustawa o Najwyższej Izbie Kontroli, ustawa o wykonywaniu mandatu posła i senatora, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawa o służbie cywilnej, organizacji i zarządzania w administracji publicznej, w tym metody zarządzania projektami, praktycznych aspektów, organizacji funkcjonowania urzędów, zasad funkcjonowania UE, zasad przygotowywania analizy SWOT i analizy ryzyka.
  • Posiadanie umiejętności z zakresu obsługi programów programu pakietu Office oraz zaawansowanego wyszukiwania informacji, w tym za pomocą Internetu
  • Posiadanie kompetencji miękkich: współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelności, komunikacja, negocjowanie; radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne, kreatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30, w miarę możliwości i po uzgodnieniu z przełożonym (standardowe godziny pracy urzędu 8:15-16:15)
  • Indywidualny rozkład czasu pracy, w miarę możliwości i za zgodą przełożonego
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna), w miarę możliwości i za zgodą przełożonego
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Dobra lokalizacja
  • Dobra/przyjazna atmosfera pracy
Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (w celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego w zakresie inwentaryzacji oraz zagospodarowywania zbędnych i zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego Skarbu Państwa: podpisane ręcznie lub elektronicznie opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
Aplikuj do 11 czerwca 2024
na adres:

Miejsce składania dokumentów:
1.   Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.   Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres: ul. Krucza 36 / ul. Wspólna 6, 00-522 Warszawa
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 138330, DNK/20

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

22 694 65 95 – zespół rekrutacji
532 545 504 – Departament Nadzoru i Kontroli
WIĘCEJ O PRACY W URZĘDZIE

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.06.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe—klauzula-informacyjna

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@kprm.gov.pl

Skip to content