Inspektor ds. geodezji

  • Pełny etat
  • Warszawa

Miasto Stołeczne Warszawy

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
inspektor ds. geodezji
w Dziale Ewidencji Materiałów Zasobu
Wydział Obsługi Zasobu
Biura Geodezji i Katastru
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 26 sierpnia 2024 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw dotyczących państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • prowadzenie spraw z zakresu zakładania i aktualizacji szczegółowych osnów geodezyjnych, ochrony znaków geodezyjnych.
    Charakterystyka pracy:
  •  wyłączanie materiałów z Zasobu i przekazywanie ich do właściwych archiwów,
  •  aktualizacja rejestru ewidencji materiałów zasobu na podstawie materiałów zasobu przetworzonych do postaci cyfrowej oraz tworzenie metadanych dla tych dokumentów,
  •  aktualizacja bazy danych szczegółowej osnowy geodezyjnej,
  •  pozyskiwanie informacji o zniszczeniach, uszkodzeniach i przemieszczeniach znaków geodezyjnych lub o wystąpieniu zagrożenia bezpieczeństwa życia lub mienia przez te znaki,
  •  musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  •  ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
  •  ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  •  ustawa o dostępie do informacji publicznej,
  •  ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
  •  rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
    2/4
  •  regulacje prawne z zakresu ochrony danych osobowych.
    Warunki pracy:
    Miejsce pracy: ul. Sandomierska 12. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Praca będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym na drugim piętrze oraz w pomieszczeniu archiwum. Brak możliwości korzystania z pomieszczenia archiwum dla osób poruszających się na wózku. Do pomieszczenia biurowego można dostać się za pomocą schodów lub windy. Toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.
    Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, korzystanie z pomieszczenia archiwum, przemieszczanie się wewnątrz budynku.
    Oferujemy
  •  umowę o pracę,
  •  dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  •  rozwój zawodowy,
  •  trzynaste wynagrodzenie,
  •  dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  •  szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  •  zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
    Niezbędne wymagania:
  •  obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  •  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  •  niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •  nieposzlakowana opinia,
  •  umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  •  wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie z zakresu geodezji i minimum 5-letni staż pracy,
  •  powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, gospodarki przestrzennej,
  • kompetencje: identyfikacja z urzędem; wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur; sumienność; dążenie do rezultatów; samodzielność; komunikacja; współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.

Skip to content