Inspektor ds. polityki społecznej – Biuro Pomocy i Projektów Społecznych

  • Pełny etat
  • Warszawa

Witryna internetowa URZĄD M.ST. WARSZAWY

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

inspektor ds. polityki społecznej w Zespole Realizacji Polityki Senioralnej Biura Pomocy i Projektów Społecznych

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 6 listopada 2024 r.

Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:

  •  realizacja polityki społecznej Miasta,
  •  organizowanie konkursów ofert, rozliczanie dotacji oraz sprawowanie kontroli wykonania umów,
  •  współpraca z organizacjami pozarządowymi,
  •  współpraca z zakresu równego traktowania i przeciwdziałania dyskryminacji.

Charakterystyka pracy:

  •  realizacja zadań wynikających ze Strategii #Warszawa2030 oraz z zakresu polityki senioralnej,
  •  prowadzenie postępowań w trybie zamówień publicznych, realizacja umów oraz prowadzenie dokumentacji,
  •  przygotowywanie projektów uchwał Rady m.st. Warszawy i zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy oraz projektów odpowiedzi na skargi i wnioski,
  •  musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  • ustawa o osobach starszych,
  •  ustawa o pomocy społecznej,
  •  ustawa o samorządzie gminnym,
  •  ustawa o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
  •  ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  •  przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.

Warunki pracy:
Miejsce pracy: przy ul. Kruczkowskiego 2 na V piętrze. Wejście do budynku znajduje się na poziomie terenu. Wejścia i korytarze oraz windy są o wymiarach umożliwiających swobodną komunikację. W budynku na każdym piętrze znajduje się toaleta dostosowana
dla osób z niepełnosprawnościami. Drzwi są oznaczone są systemem braille’a. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy telefoniczne i bezpośrednia obsługa klienta. Praca będzie wykonywana w budynku urzędu oraz w innych lokalizacjach w ramach wyjść służbowych.

Oferujemy

  •  umowę o pracę,
  •  dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  •  rozwój zawodowy,
  •  trzynaste wynagrodzenie,
  •  dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  •  szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  •  zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  •  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  •  niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •  nieposzlakowana opinia,
  •  umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  •  wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
  •  powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w polityce społecznej, naukach medycznych, administracji publicznej, zarządzaniu, w zakresie ochrony zdrowia, współpracy z organizacjami pozarządowymi, koordynacji merytorycznej i finansowej projektów z obszaru pomocy społecznej, w dziedzinie pomocy społecznej,
  •  kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur; sumienność; komunikacja, współpraca, samodzielność, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3
    1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
    2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
    3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  •  list motywacyjny,
  •  kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  •  kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
  •  kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
     oświadczenie o:
  •  posiadanym obywatelstwie,
  •  pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  •  nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •  posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  •  wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę Warszawa%20|%20e-rekrutacje%20(um.warszawa.pl).

Skip to content