Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
Podinspektor ds. bezpieczeństwa i porządku publicznego
w Delegaturze Stołecznego Centrum Bezpieczeństwa w Dzielnicy Praga- Północ
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 23 sierpnia 2024 r.
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- realizacja zadań dotyczących bezpieczeństwa i porządku publicznego, współpraca z instytucjami i podmiotami w zakresie realizacji programów poprawy
bezpieczeństwa i porządku publicznego, ocena efektywności i skuteczności podejmowanych działań,
- realizacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego, w szczególności przygotowywania planów i realizacja zadań związanych z ewakuacją mieszkańców,
- realizacja zadań obronnych dotyczących:
- planowania obronnego,
- kwalifikacji wojskowej,
- akcji kurierskiej,
- świadczeń na rzecz obrony,
- organizowania szkoleń, ćwiczeń i treningów
Charakterystyka pracy:
- realizacja zadań z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego, zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i ochrony informacji niejawnych,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa o zarządzaniu kryzysowym,
- ustawa o stanie klęski żywiołowej,
- ustawa o obronie Ojczyzny,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o ochronie informacji niejawnych,
- ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o samorządzie powiatowym,
- przepisy prawa z zakresu ochrony danych
Warunki pracy:
Miejsce pracy: w budynku przy ul. Kłopotowskiego 15. Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków. Wejście do budynku nie posiada barier architektonicznych. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Windy posiadają sygnalizację głosową.
Windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Praca będzie wykonywana na pierwszym piętrze budynku. Toaleta dostosowana do potrzeb osób z
niepełnosprawnościami znajduje się na parterze budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz wyjścia w teren.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera1, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia, rok stażu pracy oraz powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w ochronie ludności, zarządzaniu
kryzysowym, bezpieczeństwie publicznym, sprawach obronnych, administracji, finansach,
albo
- wykształcenie średnie i minimum 4-letni staż pracy oraz powyżej pół roku doświadczenia zawodowego ww. zakresie,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.2
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy, które dokumentują wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu3,
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
1 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
2 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę erekrutacje-bip.um.warszawa.pl.