Witryna internetowa URZĄD M.ST. WARSZAWY
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
radca prawny
Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy Radców Prawnych w Biurze Geodezji i Katastru
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 6 listopada 2024 r.
- Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności: - wykonywanie zastępstwa procesowego,
- sporządzanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów: zarządzeń, umów, decyzji oraz innych spraw przekazywanych do zaopiniowania.
Charakterystyka pracy:
- wydawanie opinii prawnych, udzielanie porad prawnych, konsultacji oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa w sprawach związanych z zadaniami realizowanymi przez biuro,
- monitorowanie zmian przepisów prawa,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
- ustawa o gospodarce nieruchomościami,
- regulacje prawne z zakresu ochrony danych osobowych,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- ustawa Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi,
- ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
- przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
- ustawa o własności lokali,
- ustawa o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- ustawa Prawo zamówień publicznych,
- ustawa Kodeks cywilny,
- ustawa Kodeks postępowania cywilnego,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Sandomierska 12, budynek B3, na 3 piętrze. Wejście do budynku z poziomu terenu. Budynek zaopatrzony w ruchomy podest dla osób poruszających się na wózku oraz w system kontroli dostępu. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Do pomieszczenia biurowego można dostać się za pomocą schodów lub windy. Toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz poza budynkiem – wyjścia do sądów.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe o kierunku prawo,
- powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej,
- uprawnienie do wykonywania zawodu radcy prawnego,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego lub wewnętrznego.
1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych o kierunku prawo,
- kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienie do wykonywania zawodu radcy prawnego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
oświadczenie o: - posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę Warszawa%20|%20e-rekrutacje%20(um.warszawa.pl).