Radca prawny – Biuro Geodezji i Katastru

  • Pełny etat
  • Warszawa

Witryna internetowa URZĄD M.ST. WARSZAWY

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

radca prawny
Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy Radców Prawnych w Biurze Geodezji i Katastru

Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 6 listopada 2024 r.

  • Zakres zadań:
    Główne odpowiedzialności:
  • wykonywanie zastępstwa procesowego,
  •  sporządzanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów: zarządzeń, umów, decyzji oraz innych spraw przekazywanych do zaopiniowania.

Charakterystyka pracy:

  •  wydawanie opinii prawnych, udzielanie porad prawnych, konsultacji oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa w sprawach związanych z zadaniami realizowanymi przez biuro,
  •  monitorowanie zmian przepisów prawa,
  • musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
  •  ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
  •  ustawa o gospodarce nieruchomościami,
  •  regulacje prawne z zakresu ochrony danych osobowych,
  •  ustawa o dostępie do informacji publicznej,
  •  ustawa Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi,
  •  ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
  •  przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
  •  ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
  •  ustawa o własności lokali,
  •  ustawa o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
  •  ustawa Prawo zamówień publicznych,
  •  ustawa Kodeks cywilny,
  •  ustawa Kodeks postępowania cywilnego,
  •  ustawa Kodeks postępowania administracyjnego.

Warunki pracy:
Miejsce pracy: ul. Sandomierska 12, budynek B3, na 3 piętrze. Wejście do budynku z poziomu terenu. Budynek zaopatrzony w ruchomy podest dla osób poruszających się na wózku oraz w system kontroli dostępu. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Do pomieszczenia biurowego można dostać się za pomocą schodów lub windy. Toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz poza budynkiem – wyjścia do sądów.

Oferujemy

  •  umowę o pracę,
  •  dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
  •  rozwój zawodowy,
  •  trzynaste wynagrodzenie,
  •  dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  •  szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
  •  zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.

Niezbędne wymagania:

  •  obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa1,
  •  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  •  niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •  nieposzlakowana opinia,
  •  umiejętność obsługi komputera2, w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
  •  wykształcenie wyższe o kierunku prawo,
  •  powyżej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej,
  •  uprawnienie do wykonywania zawodu radcy prawnego,
  •  kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego lub wewnętrznego.
    1 Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
    2 Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
    W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.3

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •  curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  •  list motywacyjny,
  •  kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych o kierunku prawo,
  •  kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienie do wykonywania zawodu radcy prawnego,
  •  kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu4,
     oświadczenie o:
  •  posiadanym obywatelstwie,
  •  pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  •  nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  •  posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  •  wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.

[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.

Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, punkt obsługi klienta oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.

Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).

3 W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4 O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę Warszawa%20|%20e-rekrutacje%20(um.warszawa.pl).

Skip to content