Starszy specjalista w Wydziale Rezerwy Ogólnej w Biurze Prezesa Rady Ministrów

  • Pełny etat
  • Warszawa

Witryna internetowa Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr/ 18.10.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

w Wydziale Rezerwy Ogólnej w Biurze Prezesa Rady Ministrów

#administracja publiczna #praca
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Merytorycznie obsługuje Prezesa Rady Ministrów oraz Szefa KPRM w zakresie ofert realizacji zadań publicznych w trybie art. 11b ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w tym analizuje sprawy i przedkłada je Prezesowi Rady Ministrów wraz ze stosowną notatką do rozstrzygnięcia.
  • Negocjuje z oferentami w zakresie ostatecznego kształtu oferty, sporządza projekty umów o realizację zadań publicznych w trybie art. 11 b ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ich zmiany (aneksy) oraz ocenia dokumenty sprawozdawcze.
  • Reprezentuje komórkę organizacyjną w kontaktach z oferentami oraz podmiotami realizującymi zadania publiczne finansowane w trybie art. 11 b ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w szczególności udziela informacji w zakresie prawidłowej realizacji i rozliczenia zadania.
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi KPRM, w szczególności ze specjalistami w zakresie prawa i finansów publicznych oraz służbami kontrolnymi w celu zapewnienia efektywnego rozpatrzenia ofert, a następnie rozliczenia realizowanych zadań.
  • Prowadzi rejestr sprawozdań, które wpływają do KPRM wraz z historią ich procedowania oraz sporządza różnego rodzaju zestawienia dotyczące rezerwy ogólnej budżetu państwa.
  • Wykonuje zadania bieżące z wykorzystaniem elektronicznego systemu obiegu dokumentów oraz archiwizuje dokumenty w powierzonym zakresie tematycznym.
  • Wykonuje inne, bieżące polecenia bezpośredniego przełożonego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, negocjowanie, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Przeszkolenie z zakresu przeciwdziałania korupcji
  • Wiedza z zakresu: ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, standardów kontroli w administracji rządowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu przeciwdziałania korupcji
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadający B1
calendar icon

Aplikuj

do 30 października 2024

na adres:

Miejsce składania dokumentów:
1.   Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2.   Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3.   Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 143976 /BPRM/66/68

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

22 694 65 95 – zespół rekrutacji;
22 694 76 05 – Biuro Prezesa Rady Ministrów
Więcej o pracy w urzędzie

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.10.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe—klauzula-informacyjna

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na rekrutacja@kprm.gov.pl

Skip to content